big issues

När min ljumske är helt hel ska jag också börja springa en mil då och då. Fan Marre, jag får ju ångest när jag tänker på hur mycket du tränar! Jag vill också!
Men nu måste jag tillbaka till pluggandet.
Jag fattar inte hur folk kan ha ett liv på vardagar... Jag vill också ha ett liv på vardagar! Mina vardagar består utav; skola, träning(om jag inte måste plugga vilket både idag och imorgon är fallet) och plugg!
Det enda roliga är liksom träningen och det kan jag ju typ inte ens göra pga ljumske och plugg...
Men jag har som sagt börjat äta Voltaren och ska inte träna på ca en vecka nu. Jag börjar tappa mitt jävla tålamod! Idrottsläkaren på måndag igen, och jag ska fan vara tillbaka till matchen den 15! Åh vad jag längtar!
Kom igen nu! fan fan fan fan fan fan jävla fitt ljumske
Men vad ieeeeeee!?
Hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0