Cypern I want you back

Jag har ännu inte börjat plugga. Fastnade framför Cypern bilderna och längtar tillbaka så jävla cp mycket.
Nu ska jag plugga i tre timmar. Engelska. Ibland är det skönt att vara elak. Fast man vill ju inte göra någon ledsen liksom, bara de som förtjänar det.
Har ni hört att jag älskar skvaller förresten? Jag känner att jag börjar bli sjukligt beroende, så ibland får Saara hitta på en massa smaskigt skvaller, för att minuten senare avslöja lögnerna, men det tillfredsställde iaf mitt behov för den stunden.

Du måste vara sjuk, sjuk sjuk sjuk <3
Plugga nu då... nu....

nu....
nu.......................
Shine on!



Älskar den här bilden, härlig härlig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0