fu

Jag har lite jobbiga tankar just nu har jag märkt...
Jag tror att det mesta handlar om att jag inte får träna. Btw! Ska på laserbehandling på fredag - jaaaaa, för ljumsken...
Sen ska man typ göra två sådana där behandlingar i veckan ett tag. Jag vill typ inte ens göra den där laser grejen, tycker att det är bortkastade pengar.
Jag har en perfekt plan:
Jag kör på till typ efter matchen den 5 dec. Får eventuellt skippa matchen den 20.
Sen så tar jag den där kortison sprutan och vilar, skippar matchen den 10 jan. Då har jag ju vilat i ca 6 veckor. Efter det borde det väl bara bra...

Kul att läsa om mina ljumsk problem antar jag. Jag bryr mig inte, det bekymrar mig just nu och då skriver jag om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0