Dagen efter

Det här är dagen efter :)
Okej, jag har ätit glass hela dagen så om en liten stund ska jag cykla på vår cykel grej eller vad det är. Sen ska jag ut och gå igen. Det ska bli as skönt!
Jag och mamma gick till vh idag också, där plockade pappa upp oss åkte hem till honom för att se bajen ta ett steg närmare superettan...
Men Simon Helg är ju fan helt underbar! Han är skit söt och bra på fotboll liksom! Nej men på riktigt, de tre bästa den här matchen var Simon Helg, Igor Armas(alltid bra) och Emil Johansson.
När(om) Bajen åker ner så ska jag vara på söderstadion oftare än i år(vilket inte var någon gång).
Min Bajen känslor börjar svalla upp igen, har saknat dem faktiskt!
Så nu ska jag börja visa mitt support!
Hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0