igår var kul!

Okej, igår hade jag en askul kväll!!!! Älskar alla tjejer som jag var med igår! :)

Men: Nu är det dags!
Jag har levt väldigt onyttigt nu i lite drygt en månad, och nu är det slut på det!!!!!!
Från och med måndag ska jag börja vara nyttig igen, msåte fan göra det till en livsstil. Nej men ja, så så ligger det till.
Jag har inte bestämt mig än ifall jag får äta onyttigt en gång i veckan eller inte. Det får tiden utvisa.

Jag har köpt jättefina silverarmband också! Toppen!
Ska dra och handla lite inför tacos kvällen ikväll, mitt uppdrag: bröd och gräddfil.

Har bilen idag och sådär ;) Bli inte förvånade om ni ser mig glida omkring.
Hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0