Kom nu Ed

Alltså ni förstår inte vilken frihet det är att inte ha läxor och prov!!!
Shit, första veckan sedan skolan började som jag itne behöver plugga efter skolan! haha,det blir typ såhär: vad gör man efter skolan då?
Skulle precis sätta igång med ett arbete jag har sedan förut, men så såg jag att jag redan gjort det! Relief!
Vill egentligen lägga mig och läsa Harry Potter nu, ja alltså jag är en tönt, inget jag gömmer. Men jag orkar typ inte...
Ikväll ska jag äta pizza, den här veckan kommer nog bli den onyttigaste på jättelänge! tänker inte räkna upp varför...
Efter pizzan ska jag gå en promenad, sen hem och göra övningarna sen sova. sova<3
Nej men det här är bra hörni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0